Itt vagyok!!!

Hol voltam eddig?
Itt a háttérben és mindenkit olvastam.

Először nem volt időm irni.
Aztán családi és ezáltal munkahelyi gondjaink voltak(amiatt,hogy gyakorlatilag nem volt kire hagyjam a gyermekem,mert ősszel megy oviba leghamarabb-most nincs hely,aki eddig vigyázott rá,az lemondta :( ,én meg egy csomó munkát mondtam le :(((

Na akkor jöttek a windows problémák,amit először nem értettem miért nem tudok bejelentkezni sehova,hanyagoltam,hogy majd lesz valami,aztán addig mig tegnap végre lecseréltük a Windowst és megy!!!!

Most azon gondolkozom,hogy nem akarom az egész szabadidőmet a gép előtt tölteni,főleg,hogy kilátás van több munkára,de újabb témákról fogok irni,úgy mint egészség,receptek,gyermek és a többi.

Remélem sok hasznos tanácsot tudok majd leirni ebben a blogban :)

Mindenkinek kellemes hétvégét és jó pihenést!!

3 megjegyzés:

PAMIS Takarító Kft. írta...

Remek, végre!

Eszti írta...

Jó, hogy újra itt vagy.:)

Cicó írta...

Köszönöm,hogy jeleztetek nekem!!!