Köszönöm!

Csak szeretném megköszönni mindazoknak, akik megtiszteltek azzal, hogy
elküldték nekem ezt a rengeteg körlevelet ezen hosszú évek során.

A jóságotoknak köszönhetően:

- Nem iszok Coca Colat, mióta tudom, hogy WC tisztításra használható.

- Nem járok moziba, mert félek, hogy beleülök egy AIDS-el fertőzött tűbe.

- Büdös vagyok, mert nem használok dezodort, mivel rákot okoz.

Az összes megtakarított pénzem elutaltam kb 7000 alkalommal Amy Bruce
számlájára, aki egy nagyon beteg kislány egy kórházban.(Milyen érdekes,
hogy ez a kislány még mindig 8 éves 1995 óta...).

- Az ingyen Nokia telefon sem érkezett meg soha, úgy mint a belépők a Disneyland-i hétvégére, amit nyertem

- 170 alkalommal jutott a tudomásomra, hogy az MSN Hotmail törölni fogja a számlámat.

Most már azt is tudom mit kell tennem, hogy megtaláljam életem párját.
(Elég, hogy a nevét leírom egy papírra és erősen gondolok rá, majd
megvakarom a seggem vele az óra járásának megegyezően forogva egy Audi
A6-os körül).

- Felhalmoztam nagyjából 3000 évnyi balszerencsét, meghaltam vagy 167
alkalommal, leszáradtak a nemi szerveim, elmulasztottam életem nagy
szerelmét kb 20-szor, a továbbított levelek miatt.

- Már azt se tudom mennyi számlát kellett volna kapnom az MSN-től, mivel elvileg valamelyik augusztus 1-től fizetős lett!!!

- Az -ről kb 32-szer töröltek

- És még mindig várom, hogy Bill Gates elküldje a vagyonát, amit már rég meg kellett volna tennie...

NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM !

1 megjegyzés:

Nyafkamacska írta...

:-)))
Úgy érzem, egy körlevélfan veszett el benned is.