Sokat akar a szarka!


Most én is pont úgy állok,mint az a bizonyos szarka,aki nem birta,én sem birom.Ha mindent elolvasnék a neten,ami érdekel és minden blogot követnék,akik a listámon vannak (és nincsenek),akkor azt hiszem 24 óra sem lenne elég!
Hiábavaló idő a képernyő előtt eltöltött idő? Háztartás,gyerek,férj,Isten(forditott sorrend!),kötelességek és kikapcsolódások mellett jó egyáltalán itt ücsörögni,vagy jobb volt régen nagyanyáink idejében,akik kézzel dagasztottak kenyeret,kapálták a földet,kézzel mostak,7 gyereket neveltek,fonóba jártak és elég volt a 24 óra?
Nekem nem elég.De miért?Minden automatán működik,1-2 gyerekünk van,autónk van,nem járunk kapálni és sokszor örülünk,ha este a tiszta lakás gondolatával és megelégedettséggel fekszünk le,hogy sikerült legalább egy részét a dolgainknak befejezni...mert mindent nem lehet...de itt ülni mindig van idő,sok is,ugyanakkor telhetetlen vagyok,mert hajnalig olvasnék,böngésznék,kutatnék,ha nem ragadna le a szemem,reggel meg bosszankodom,hogy minek maradtam fenn olyan sokáig!
Szóval?

3 megjegyzés:

reka írta...

Azt hiszem ezzel sokan vagyunk így :(
Ha volna két életem... énekli a Piramis... :)

Eszti írta...

Nagyon igazad van. Prioritásaink valahogy eltűnnek a neten. Mintha az ott töltött időről nem kellene Istennek számot adnunk. Én is most pont ezt a korszakomat élem: rájöttem, hogy ha nem szabályozom a netes tevékenységeimet (blogolás, olvasás, kommentelés, szörfözés, célirányos kutakodás), akkor nagyon nagy bajok lesznek az életemmel. MUSZÁJ SZELEKTÁLNI!! De tenni is kell.

Cicólány írta...

Nagyon jól látod a dolgokat Eszti!!