Kenyérsütőgép


Nagyon vágytam rá.A házi kenyér sütése miatt is,meg a kelt tészták jobb állaga miatt is.Gondoltam nagyon hasznos lesz.
Tegnap végre vettünk egyet.Napok óta keresgéltünk,végül egy sokkal drágábbat szereztünk be,mint ami be volt tervezve,és teljesen más márkát:Moulinex.
Nem a kedvenc márkám,de remélem beválik.
Nem volt itthon korpám,így maradt a fehérkenyér variáció első próbálkozásra,olyan is lett:fehér.
De nem rossz elsőre,alig várom,hogy más kenyeret is süssek.A párom ha minden igaz,ma megy a malomba korpáért és sütök egyet.

A legrosszabb az ilyen új gépekkel,hogy az elején nyakra-főre használja az ember,csodájára jár,majd idővel elmúlik a varázs,és szinte soha nem vesszük elő.Remélem most a csoda tovább fog tartani.Be akarom bizonyítani a férjemnek,hogy hasznos egy ilyen gép.
Ha valaki tud egy jó receptet,írja meg!Köszönöm.

6 megjegyzés:

Betti írta...

Nekem is Moulinex gépem van (XXL). Volt vele egy recepteskönyv is, de nem mind vált be. Az alapeceptet használom most, ezt használom ha 1/3 teljeskiörlésű lisztet teszek bele. A gyorskenyér is jó.

Nagyon szeretjük a friss kenyérsarkot :)

Kell próbálgatni. Sok sikert neked!

Névtelen írta...

Köszi!Hol veszed a lisztet?

Betti írta...

Nahát, meg voltam győződve, hogy Magyarba laksz. Nagyon kiváncsi lettem, hogy hát akkor hol is laksz, netalán Romániában mint én, vagy máshol?

Betti írta...

Na, akkor még ideírom, hogy itt nálunk a Baneasa lisztet használom leggyakrabban, bár néha a Billa féle lisztet is.

Névtelen írta...

Igen,Romániában lakom.
De a Baneasa liszt az nem nullás fehér liszt?
Képzeld,ma találtam az egyik áruházláncban(Trei G,van ilyen nálatok?) teljes kiőrlésű lisztet a SanoVita-tól.

Betti írta...

A Baneasat hasznalom feherlisztnek, a teljeskiorlesut amit itt talalatam valahonnan Szatmar megyebol hozzak, de legutobb a piacon vettem.
Nalunk nincs olyan aruhaz :(, es nem tudtam, hogy a SanoVitanak van teljeskiorlesu lisztje, de majd utannanezek itt erre felenk is.