Konyha 1

Ezt a krumplisalátát nagynénémtől tanultam.Hajában főtt krumpli,savanyú káposzta aprója,lilahagyma karikák,kis olaj,só.

Fenséges!

Rántott zeller volt mellé.Úgy készül,mint a rántott karfiol,szeletekre vágtam pucolás után,félig megfőztem,liszbe,tojásba,prézlibe forgattam és olajban kisütöttem.Hm...egy kicsit kesernyés volt az íze,frissen jól esett,de másnap már nem ment. Elmegy.

Ezt a kiflit sütöttem a családnak.Kenyértészta feltúrbózva egy kis vajjal és tejföllel,hogy ízletesebb legyen és reggelire kiváló ketté vágva és vajjal megkenve,felvágottal tálalva.
Gyermekem uzsonnára is majszolta.

Következő alkalommal egyszerű kenyértésztából próbálom meg,lássam a különbséget.

Desszert:csokitorta

A recept innen van.
Hihetetlenül finom!

1 megjegyzés:

Eszti írta...

Mmmmmmmmm... sikerült kedvet csinálnod ezekhez a finomságokhoz. Én nem vagyok nagy salis, illetve a család megeszi az üvegeseket is, úgyhogy ritkán ügyeskedem, de ezt a krumplisalit tuti ki fogom próbálni! Mmmmm...megéheztem. :)