Konyha

Az interneten és a tv-ben annyi újdonságot láttam receptekben,finomságokban,hogy elhatároztam,kipróbálok új ételeket,új ízeket.

Az első nagy merészség a koktélrák volt.Nagyon kíváncsi voltam az ízére,gondoltam,hasonlít a csirkehúsra,vagy a halra,ezért egy bevásárlóközpontban vettünk a párommal 2o dkg-ot(lehetett volna kevesebb is),és büszkén vittük haza.
Otthon keresgéltem a recepteket és a tejszínes-fokhagymás variáció mellett döntöttünk spiráltésztával.Mikor készítettem,jó illatok terjengtek a házban,alig vártuk,hogy készen legyen.
Elkészült.Leültünk enni.Ha nagyon kekeckedni akarok,mocsár íze volt,de ettük kitartóan,hiszen annyian fogyasszák!
Na ezt is kipróbáltuk!-mondta a férjem,de egy óra múlva mindkettőnknek émelyegni kezdett a gyomra,visszajött a torkunkba,lenyomtuk csokival és megfogadtuk,többet az életben nem akarunk látni rákot az asztalunkon!!
Koktélrák kibifálva!Negatív!

Ma madártejet készítettem életemben először.Nagyon szeretem,de nem olyan elterjedt a családunkban.
Porcukor helyett édesítőszert tettem bele a fogyi matt,az állaga jól sikerült,viszont lehetne édesebb!A párom egyáltalán nem szereti,de el fog fogyni.Elmegy!
A következőt édesebbre fogom csinálni.

Jöhetnek a többi finomságok!

0 megjegyzés: