Beálltam a sorba


Dolgozóba mentem.Illetve nem mindennapos munka,mert én osztom be mikor hova,mennyit.
Takaritást vállalok házakban,villákban.
Ez rég érlelődik bennem,először egy kicsit féltem tőle,mert annyi féle-fajta ember van,de egyelőre tetszik.És szeretem csinálni.

Most egy villába megyek egy 2gyerekes családhoz takaritani kétszer egy héten.
Első alkalommal egy nagy szobát takaritottam ki A-tól Z-ig,másodjára a fűrdőszobát és a konyhát,harmadjára az előszobát és vasaltam egy rakás ruhát.
Ma egy átfogó általános takaritást kellett csináljak,a család elment úszni és bevásárolni,én szépen tettem a dolgomat.
Mire hazajöttek,épp végeztem és jó volt körbenézni a szép tiszta lakáson.Jó látni a munkád eredményét és értékesnek tartod a két kezeddel végzett becsületes munkát.
A család is kifejezte megbecsülését a munkámnak,és ez még jobb volt.

4 megjegyzés:

PAMIS Takarító Kft. írta...

Upsz!
Szólíthatlak kolléganőnek?:D

Cicó írta...

Nagyon örülök,kolléga! :D

PAMIS Takarító Kft. írta...

Akkor jó:)

vimizo írta...

Én is sokszor agyalta rajta hogy ezt én is szivesen csinálnám :)