Amúgy

egész héten olyanokon éltünk,hogy : lecsó,zöldpaszulyleves, rántott karfiol, hideg gyümölcsleves,dinnye(ezek nagyon jók nyáron),most kénytelen voltam hétvégére karfiollevest és borjúpörkölttet nokedlivel főzni,mert a gyermekem nagyon húsos és leveses,de akármit nem eszik meg.
Múlt héten is miatta sütöttem azt a tepsis csirkés-krumplisat,mert én simán meg lettem volna nélküle egész hétvégén.

Már annyira hiányzik egy kis szabadság,na nem a munkám miatt,mert azt szeretem,hanem az itthoni mindennapos dolgok miatt,jó lenne egy üdülőhelyen sütkérezni és étteremben enni,mentesülni a mindennapi mit főzzek gondoktól és a napi 10x-es mosogatás-egyebektől,mert én tisztán hagyom a konyhát és elég egy férfiember hozzá,hogy fél óra múlva másképp legyen.
Persze milyen az én formám,az idén nem hiszem,hogy összejön a nyaralás,pedig 3-4 csodás helyre is elmehetnénk(meg vagyunk hivva),amiből 2 helyen tuti nem kéne a kezembe vegyem a fakanalat,a többiben is esetleg csak azért,mert gyermekemnek kéne még főzni ezt-azt.

NYARALNI AKAROK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 megjegyzés:

PAMIS Takarító Kft. írta...

Mi hétfőn megyünk a Balatonra:)
Ja, majd el felejtettem:
http://goldenblog.hu/2009/a_tanacsado_kategoria_versenyzoi
Bejutottam a selejtezőbe.

Cicolány írta...

HURRÁ!!!!

Cicolány írta...

Megnéztem a többi jelölteket,amilyen kavarodás van itt,az valami hihetetlen,hogy lehet ennyi különböző tanácsadás témájú blogot összevetni??
Egyáltalán mi alapján döntenek,ki nyeri meg??

PAMIS Takarító Kft. írta...

Én!
Aki nevezett blogot,(mint te) be lehetett jelölni egy olyan ikont, hogy zsűritag is szeretne lenni. Aki bejelölte, azokat kisorsolják, és valaki zsűri tag lesz, valaki nem. Nah engem kisorsoltak, én az lettem. Ezek a zsűritagok szavaznak a felsorolt blogokra.
A felsorolt blogok közül, az első tíz marad benn.
A jövőhéten kiderül.