Az én kicsi kertem



Elkészült az idei első bodzaszörpöm és töltött karalábém is.
A receptekkel senkit nem akarok fárasztani,szerintem sokan ismerik és tudják is.
A töltött karalábéval úgy jóllaktunk,hogy az idénre elég is volt.
De hamarosan jönnek az idényzöldségek,annyi érdekes receptem van,hogy azt sem tudom melyiket vegyem elő,szerintem 100 év sem lenne elég kipróbálni.

Amúgy mindig sietek,ezért a gyors makaróni,krumplipüré és változatai elég gyakoriak,amik nem kedveznek a fogyókúrának,pedig itt a nyár és milyen jó lenne egy kicsit soványabbnak lenni!
Igaz,hogy egy öl ruhát vittem el a varrónőmhöz betetetni,mert a tavalyiakból kifogytam,és ez jó érzés ,de még messze nem elég!Valami csodára várok,hogy időm,pénzem és energiám legyen elmenni egy konditerembe,mert ha már ott van az ember lánya,akkor használja is a gépeket.Persze a csoda a nem létező akaraterőm,mert ha az meg lenne,semmi baj nem lenne.Mert ha nagyon akarunk valamit,azt el tudjuk érni bármi áron!

3 megjegyzés:

PAMIS Takarító Kft. írta...

Ez a bodza dolog jól hangzik.
A szomszédunknak is van, kár, hogy mérgező:)))
Szerintem valami vadbodza.

PAMIS Takarító Kft. írta...

Köszönöm, hogy kitettél, az akiket olvasokhoz.
Megtisztelsz vele. Viszonzásul ott vagy a kedvenc blogoknál nálam.

Cicolány írta...

PI,nagyon szivesen,nekem ez termeszetes!!