Nem Boyle lett a győztes!


Itt és most! De ennek ellenére mindenképp győzött,hiszen csodálatos hangját megismerte egy ország,nem is,egy világ és biztosan lesz lemeze is,amin még csodálhatjuk a hangját.
Csak azt sajnálom,hogy az ilyen felfedezettek általában egy lemez,esetleg kettő után eltűnnek a süllyesztőben,illetve mi nem hallunk többet felőlük.
Lehet,hogy ők megtalálják az életcéljukat,csak nem a nyilvánosság előtt,de az ilyen tehetségek az operaénekesek mellett is megállnák a helyüket! De lehet ez nem az ő vágyuk!

(Egyébként a nézőközönség a Diversity nevű tánccsoportra adták le a legtöbb voksot.)

2 megjegyzés:

zafiram írta...

Szerintem egy ilyen versenyen nem csak a hang a fontos, hanem, hogy utána el tudják-e adni a győztest. Ez elég szörnyű szerintem, de erről szól ez a világ.
Én is hallottam őt énekelni és hát libabőrös lettem tőle. Utoljára Rúzsa Magdi ért el nálam ilyen hatást.

Cicó írta...

Zafiram,pontosan igy voltam Rúzsa Magdival,mint te!!